Z reklamą na piersi!

Współczesna reklama nie cofnie się przed niczym – każdy z nas z pewnością słyszał o słynnej promocji producenta napojów energetycznych, który obiecywał dożywotni zapas swoich wyrobów, w zamian za wytatuowanie sobie nazwy jego produktu. Prasa szybko podchwyciła temat, a kilku śmiałków wystarczyło, by nazwa firmy znalazła się na ustach całego świata!
Nie każdy przedsiębiorca jednak ma ochotę na taką sławę, czasem wystarczą spokojniejsze sposoby na promocję firmy. Doskonałą alternatywą, niewymagającą dożywotniej lojalności, są koszulki reklamowe z nadrukiem. Proste do przygotowania oraz tanie w produkcji, doskonale sprawdzą się nie tylko w formie podarunków dla klientów na spotkaniach i targach, ale także pozwolą zjednoczyć pracowników na wyjazdach integracyjnych.
Jakiego koloru powinny być koszulki reklamowe z nadrukiem i co powinno się na nich znaleźć?
Barwy powinny przede wszystkim współgrać z kolorystyką logo firmy, którego miejsce jest na piersi noszącego. Duży format grafiki będzie przyciągał spojrzenia zarówno klientów, jak i konkurencji! Warto również dobrze wykorzystać plecy koszulki i zadbać o żartobliwy nadruk – motto, dowcip lub powiedzonko, sugerujące że Wasza firma jest profesjonalna, ale ma też poczucie humoru.
Podczas zamawiania koszulek reklamowych, nie można także zapomnieć o konieczności przygotowania ich we wszystkich możliwych długościach i szerokościach. Warto też pomyśleć o przygotowaniu czegoś w damskim kroju, dzięki któremu logo będzie pięknie układać się na damskim ciele.